luni, 7 februarie 2011

Back to School...

            Cu siguranta ca vacanta asta a fost prea scurta si nu am avit mult timp sa reusesc tot ce mi-am propus, dar cu siguranta am vizionat niste filme care mi-au palcut foarte mult alaturi de cele mai bune prietene. In afara de asta, am iesit o data si m-am plimbat pe Stefan cel Mare iar sambata, pentru ca a fost o zi  foarte frumoasa am stat aproape toata ziua pe afara. In restul vacantei nu am facut mare lucru...am mai citit cateva carti pentru scoala ca de exemplu Domnisoara Christina de Mircea Eliade...
              Iata cateva dintre fimele pe care le-am vazut:

                            1. La rascruce de vanturi (Wuthering Hights)


2.A walk to remember

3. Glee (serial)

Astea sunt cateva filme pe care am apucat sa le vad in aceasta vacanta. Sper sa va placa si voua! Scucces in semestrul 2!  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu